niedziela, 29 kwietnia 2012

Śniadanko - filet z pstrąga z brokułami i pomarańczą

Jak ostatnio pisałam, nie dajmy się zwariować i jedzmy ryby. Dziś szczególnym gościem na moim talerzu był PSTRĄG, a dokładniej wędzony filet z pstrąga z pieprzem. Sprowokował mnie do szalonego eksperymentu smakowego. Wyszło smacznie ;) a nawet bardzo, bardzo smacznie.

Sałatka z wędzonym pstrągiem, brokułami i pomarańczą

  • filet z wędzonego pstrąga
  • brokuł (wrzucony do wrzątku i gotowany przez jakieś 10 min)
  • pomarańcza
      Sos miodowy
  • cebula czerwona (połowa wystarczy)
  • 2 ząbki czosnku
  • 4 rzodkiewki
  • łyżeczka miodu
  • oliwa z oliwek
  • sok z połowy cytryny
  • imbir mielony
  • kolendra mielona
  • sól, pieprz
Na talerzu ułożyłam kompozycję z gotowanego brokuła, pstrąga i pokrojonej pomarańczy. Całość obficie polałam sosem, który zrobiłam tak: połowę cebuli i rzodkiewki drobniutko posiekałam, czosnek wycisnęłam i połączyłam z łyżeczką miodu, oliwą sokiem z cytryny, imbirem, kolendrą, solą i pieprzem.
Naprawdę pyszne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz