wtorek, 8 maja 2012

Opakowania

Chciałabym wprowadzić kolejny rozdział na moim blogu. Już tak mam, że wszędzie gdzie jestem i co robię, staram się tam przemycić trochę sztuki. Zatem i tutaj musi pojawić się jakaś jej forma. Nie mówię o tej sztuce wysokich  lotów i cen, znanych galerii i nazwisk, myślę o tej, z którą stykamy się co dzień.
Z wykształcenia jestem magistrem sztuki, zatem sztuki piękne to mój drugi świat ;) mam kilka tych światów ha, ha. Ale jak połączyć plastykę z żywnością i zdrowym stylem życia? Przez opakowania?
Taaaaak, niektóre to prawdziwe cudeńka. Co jakiś czas będę wrzucać te ciekawsze, które znajdę. Szkoda, że większość to produkty zagraniczne, ale polskie wytwory, też się znajdą.
Oto kilka ciekawych propozycji:


















































































































































































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz