wtorek, 15 maja 2012

Sałata rzymska z pstrągiem







Ostatnio w jednym programie kulinarnym widziałam jak pani prowadząca zachwala sałatę rzymską.
Nie miałam okazji ani widzieć ani spróbować, pomyślałam ;( Aż kilka dni później, ...  proszę jest! Byłam zaskoczona, ponieważ liście są bardzo mięsiste z mocno zarysowanymi nerwami, natomiast w smaku sałata rzymska jest delikatniejsza niż masłowa.
Jak się okazuje sałata rzymska jest podstawą tzw sałatki Cesar.
To cenne warzywo zawiera karoten, witaminę B1, B2, PP, C, składniki mineralne (wapń, fosfor, żelazo) i jest lekko strawna.

A ja na śniadanie zjadłam taką oto salatę:

  • kilka liści sałaty rzymskiej
  • połowa filetu wędzonego pstrąga
  • zielony groszek (mrożony, gotowany jakieś 5 min)
  • kawałek sera bałkańskiego
  • pomidor
  • musztarda francuska ziarnista
  • oliwa, sól, pieprz







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz